Za tri četvrtine građana EU televizija je glavni izvor vesti, pogotovo za starije od 55 godina, a slede onlajn platforme (43%), radio (39%) i...
U 2021. godini, 89% ljudi u Evropskoj uniji i zemljama kandidatima za članstvo starih između 16 i 74 godine koristilo je internet najmanje jednom...
Broj ljudi u svetu koji "aktivno" izbegavaju vesti osetno je povećan poslednjih godina a glavni razlog za to je neraspoloženje koje izazivaju,...
Rezultati istraživanja Balkanski barometar i Sekjurimetar (SecuriMeter) pokazuju da 76% građana Zapadnog Balkana podržava saradnju u okviru...
Uoči izbora za Evropski parlament u junu sledeće godine, u Evropskoj uniji raste zabrinutost zbog mogućeg ruskog uplitanja, piše 6. novembra...
Verovatnoća da umesto pravih dobijete lažne evre je mala, s obzirom da je broj otkrivenih falsifikata u opticaju i dalje mali.
Više od polovine ispitanika širom sveta strahuje od dezinformacija i lažnih vesti u digitalnim medijima, navodi se u Godišnjem digitalnom...
Bloomberg Adria, kao prva multiplatformska mreža za poslovne vesti u jugoistočnoj Evropi predstavljena je biznis zajednici u Beogradu. Bloomberg...
Rezultati novog istraživanja Svetskog ekonomskog foruma (WEF) ukazuju na pretežno negativne izglede za svet na kratak rok i očekivanje...
Uoči vanrednih parlamentarnih izbora u Italiji 25. septembra dezinformacije uglavnom šire domaći akteri koji imaju svoje interese. Istovremeno...